Dissabte, 13 de Setembre del 2025

Actualitzada Divendres, 12 de Setembre del 2025 a les 12:33:03 hores

  
societat

Guadassuar convoca el XXXVé Concurs de Betlems 2022

odran participar en la convocatòria totes les persones que tinguen l’ubicació del betlem participant en el terme municipal de Guadassuar.

Dilluns, 12 de Desembre del 2022 Tiempo de lectura:
REDACCIÓ

Aquesta convocatòria es regeix en el marc general de les bases reguladores de la concessió de premis de l’Ajuntament de Guadassuar aprovades pel Ple de la Corporació el 29 de juliol de 2021 i publicada en el BOP el 06 d’octubre de 2021.


Aquesta concurs té com a objecte el disseny i realització de betlems, deixant a la llibertat de la persona participant l’estil, tècniques i elements que destige utilitzar.
Podran participar en la convocatòria totes les persones que tinguen l’ubicació del betlem participant en el terme municipal de Guadassuar.

En tot cas, no hauran d’estar incursos en cap de les prohibicions assenyalades en l’art. 13.2 de la Llei General de Subvencions. Aquest fet s’acreditarà mitjançant declaració responsable presentada juntament amb la inscripció, emplenant-ho en la fitxa corresponent.


Els criteris de valoració seran l’originalitat, l’habilitat, els materials, etc. de manera que els betlems formen un conjunt bell i harmoniós.

• TERMINI I LLOC DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
El termini de presentació de les sol·licituds de participació serà del 13 al 20 de desembre de 2022, ambdós inclosos, però el darrer dia fins a les 19.00 hores. Les inscripcions es realitzaran al Centre Cultural de Guadassuar.

• DOCUMENTACIÓ A ACOMPANYAR A LA SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ
En la inscripció s’haurà de detallar nom i cognoms de la persona participant, direcció de la vivenda on es troba el betlem, número de telèfon, DNI i acceptar la declaració responsable de no estar incurs en cap de les prohibicions assenyalades en l’art. 13.2 de la Llei General de Subvencions.

• DOTACIÓ ECONÒMICA
La quantia total màxima subvencionada, amb caràcter estimat serà, de 285 euros aplicació pressupostària 334-48200, del pressupost de l’any 2023, distribuïts de la següent manera:

  • 1r. Premi – 120 euros i diploma
  • 2n. Premi – 90 euros i diploma
  • 3r. Premi – 75 euros i diploma

En el supòsit que el crèdit pressupostari que resulte aprovat fora superior a la quantia inicialment estimada, s’aplicarà a la convocatòria, prèvia tramitació del corresponent expedient de despesa abans de la resolució, sense necessitat de nova convocatòria, d’acord amb el que es disposa enl’article 56 del RD 887/2006 de 21 de juliol pel qual s’aprova el reglament de la Llei General de Subvencions.

La concessió de les subvencions queda condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el moment de la resolució de concessió.

• RÈGIM DE CONCESSIÓ
El procediment de concessió dels premis es tramitarà en règim de concurrència competitiva. La concessió dels premis es realitzarà mitjançant la comparació de les inscripcions presentades d’acord amb els criteris de valoració i dins del crèdit pressupostari disponible per a la convocatòria.

• ÒRGAN COMPETENT RESOLUCIÓ, COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ I ÒRGAN INSTRUCTOR
La concessió dels premis es realitzarà mitjançant decret d’Alcaldia. La resolució de concessió posa fi a la via administrativa, excepte en els casos establits en la Llei.

Rebudes les sol·licituds de participació, la comissió tècnica de valoració procedirà a la valoració de les propostes presentades i elevarà a l’alcaldia la proposta pertinent.

La comissió tècnica de valoració estarà integrada per aquelles persones acordades per la Regidoria de Festes i que seran detallades en el decret d’Alcaldia de la resolució de la concessió. El regidor de Festes de l’Ajuntament de Guadassuar exercirà la funció de secretari.

Són funcions de la comissió tècnica de valoració la comprovació i avaluació de les propostes presentades, formular proposta de concessió o declaració de deserta la convocatòria i analitzar i proposar aquelles qüestions o circumstàncies excepcionals, que poden suscitar-se al llarg del procés de valoració de premis, sense perjudici dels informes jurídics o d’una altra índole que procedisquen.

L’òrgan instructor del procediment de concessió dels premis serà el Regidor de Festes.

L’òrgan competent per a la instrucció realitzarà d’ofici quantes actuacions estime necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut dels quals ha de formular-se la resolució de la convocatòria del concurs.

• TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ
La comissió tècnica de valoració passarà a efectuar, entre el 26 i el 29 de desembre, la valoració dels betlems inscrits avisant amb anterioritat als interessants.

El termini màxim per a resoldre i notificar l’acord de concessió o denegació serà de sis mesos a comptar des del següent a la finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.

La notificació dels actes de tramitació i de resolució d’aquesta convocatòria, es realitzarà en el tauler d’edictes electrònic i en la web municipal, tenint aquestes publicacions els mateixos efectes que la notificació, d’acord amb l’article 45.1.b. de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

• INCOMPATIBILITATS AMB ALTRES CONVOCATÒRIES
Aquests premis seran compatibles amb altres que tinguen la mateixa finalitat i siguen d’altres Administracions Públiques, tenint en compte quel’import del premi en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres convocatòries d’ajudes, ingressos o recursos, supere el cost de l’activitat subvencionada.

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.