
COMUNITAT VALENCIANA
Turisme posa en marxa quatre campanyes per a promocionar la Comunitat
Es tracta d'actuacions destinades a difondre l'excel·lència i sostenibilitat turística
Dimarts, 04 de Juliol del 2023 Tiempo de lectura:Turisme Comunitat Valenciana ha posat en marxa quatre noves campanyes de publicitat per a promocionar i reforçar els valors turístics de la Comunitat Valenciana durant aquest estiu.
Aquestes noves campanyes estan dirigides tant al sector turístic de la Comunitat Valenciana com a turistes i se centren a difondre l'excel·lència i sostenibilitat turística; la innovació i digitalització del sector turístic; l'hospitalitat de la Comunitat Valenciana i els cursos formatius que s'imparteixen a través de la Xarxa CdT.
El concepte estratègic de les campanyes es basa en la idea que "entre tots construïm amb la nostra actitud el turisme que descobriran els qui ens visiten" i mostra l'actitud de la ciutadania valenciana amb el lema 'La nostra actitud fa turisme'.
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat que "mostren la nostra essència i l'actitud que ens fa ser un destí únic". Així, ha explicat que l'actitud "està directament relacionada amb el sector turístic, ja que es basa en aspectes que apliquem cada dia en el nostre desenvolupament com a professionals i que ens fa cuidar del nostre, buscar la innovació, exigir-nos l'excel·lència, oferir hospitalitat, adaptar-nos i evolucionar".
Les campanyes sumen un pressupost total d'1.018.764 d'euros (més IVA) i s'emeten en premsa, ràdios, televisions, mitjans online i en suports de publicitat exterior.
Excel·lència i sostenibilitat turística
La campanya de publicitat per a difondre l'excel·lència i sostenibilitat turística de la Comunitat Valenciana es va iniciar en els mitjans de comunicació el passat 29 de juny.
Compta amb dues línies creatives i d' actuació en mitjans. La primera línia consisteix a posicionar la Comunitat Valenciana i la marca Qualitur com a referència de qualitat, tant per a les entitats, empreses i destinacions turístiques com per als potencials turistes de la Comunitat Valenciana.
Així mateix, aquesta línia creativa i d'actuació busca visibilitzar l'oferta turística accessible de la Comunitat Valenciana en consonància amb els objectius que estableix la Llei de Turisme, Oci i Hospitalitat.
A través de la segona línia es busca potenciar la imatge de la Comunitat Valenciana com a destinació sostenible i responsable, amb el missatge de la importància de les accions que persegueixen un turisme amb un impacte reduït i es fa copartícip al turista per a complir amb aquests objectius mentre gaudeix del seu temps d'oci a la Comunitat Valenciana.
Compta amb un pressupost total de 252.043 euros (més IVA) i l'empresa adjudicatària és Havas. El 80 % es publicita a la Comunitat Valenciana i el 20 % en mitjans d'àmbit nacional.
Campanya d' innovació turística
Turisme també impulsa una campanya de publicitat autonòmica i nacional per a la difusió dels valors de marca i programes d'actuació de Turisme Comunitat Valenciana en matèria de destinacions turístiques intel·ligents i digitalització del sector turístic valencià.
Amb l'eslògan 'La nostra actitud ens fa innovadors', va dirigida al sector turístic i a les destinacions i pretén sensibilitzar i informar de la importància de la intel·ligència en els sistemes de coneixement i gestió o l'ús de les tecnologies per fomentar un producte diversificat i diferencial.
Té un pressupost de 157.821 euros (més IVA), també s'ha adjudicat a Havas i es preveu que el 75 % de la publicitat es realitze en mitjans amb abast a la Comunitat Valenciana i un 25 % en mitjans nacionals.
Promoció de l'hospitalitat de la Comunitat Valenciana
La campanya per a sensibilitzar a la població de Comunitat Valenciana i, en especial, a professionals del sector turístic de la importància de l'atenció, l'acollida i el bon tracte a les persones que gaudeixen el seu temps d'oci a la Comunitat Valenciana, s'emet exclusivament en el territori de la Comunitat Valenciana amb l'eslògan 'La nostra actitud ens fa hospitalaris' des del passat 27 de juny.
Aquesta campanya té un pressupost de 330.000 euros (més IVA) i l'empresa responsable és Zenith.
Difusió dels cursos de la Xarxa CdT
L'últim lot de les campanyes impulsades per Turisme pretén donar a conéixer els cursos formatius que es realitzen en els Centres de Turisme de la Comunitat Valenciana (Xarxa CdT).
El públic objectiu són persones majors de 16 anys i, en especial, aturades que puguin incorporar-se laboralment a ocupacions relacionades amb l'hostaleria i el turisme, però també als qu
i desenvolupen la seva activitat professional en el sector i busquen ampliar la seva formació.
El pressupost és de 278.900 euros (més IVA) i l'empresa responsable de realitzar la difusió és Mediterrània de Mitjans. La seua emissió ha començat aquest dilluns i es realitza a través de mitjans de comunicació amb difusió a la Comunitat Valenciana. A més, es preveu que l'any vinent es realitzin altres dues actuacions amb l'inici de les noves programacions dels cursos.