SOCIETAT
L'empresa GREFUSA busca tastador de snacks
La persona seleccionada viurà l'experiència de provar les novetats de 2024 i rebrà un salari de 1.000€ per un dia de treball

FINA VALIENTE
GREFUSA SE SUMA ALS ‘COOL JOBS’ DE INFOJOBS I CERCA TASTADOR DE SNACKS
- La persona seleccionada viurà l'experiència de provar les novetats de 2024 i rebrà un salari de 1.000€ per un dia de treball
Amb esta oferta, la companyia líder en el sector dels snacks, fruita seca i enfornats, es converteix en la tercera empresa que participa en la iniciativa ‘Cool Jobs’ de InfoJobs
Gràcies a esta proposta atractiva i innovadora, Grefusa ofereix als seus consumidors l'oportunitat de viure una experiència laboral única i que opinen sobre els seus nous productes
Descripció generada automàticament![[Img #6758]](https://cronica.es/upload/images/10_2023/6426_thumbnail.jpg)
![[Img #6758]](https://cronica.es/upload/images/10_2023/6426_thumbnail.jpg)
Grefusa, la companyia líder en el sector dels snacks, fruita seca i enfornats, llança al mercat una oferta del treball per a incloure en la seua plantilla a un ‘New Manager Innovation Product Taster’, o cosa que és el mateix, un tastador oficial de les seues novetats de 2024.
Amb un sou de 1.000 euros per un dia de treball a la fàbrica de Grefusa a València, esta oferta publicada el 24 d'octubre en la secció Cool Jobs de la plataforma d'ús de InfoJobs, on es recullen propostes de treball de somni, divertides i inusuals, ja ha rebut més de 20.000 inscripcions.
Entre les seues condicions per a fer d'este lloc tot un gran gust no sols destaca provar totes les novetats de 2024, sinó que també inclou el viatge d'anada i tornada des del domicili del seleccionat a les oficines de Grefusa; la visita a la fàbrica i un kit Cool Jobs.
En paraules d'Alicia Lucas, Brand Manager de la companyia valenciana, “en Grefusa estem encantats de col·laborar amb InfoJobs en esta iniciativa i convertir-nos en la tercera companyia que se suma a les seues Cool Jobs. Ser tastador de productes de Grefusa era una petició recurrent entre els nostres consumidors en xarxes socials i hem volgut donar-los eixe gran gust”.
“Després de llançar la iniciativa ‘Cool Jobs’ d'emprovador de muntanyes russes i tastador de gelats i, després dels seus bons resultats, arriba el de tastador de snacks amb Grefusa, una experiència única i diferent que serà tot un gran gust”, afirma Nilton Navarro Flores, Brand Manager de InfoJobs.
Amb una proposta atractiva, innovadora i arriscada en forma d'oferta d'ocupació, Grefusa pretén oferir als seus consumidors l'oportunitat de viure una experiència laboral única i, al seu torn, donar-los veu sobre els seus nous productes de 2024. Per a això, ha creat un lloc de treball de somni, amb un dia ple d'activitats i de tast dels últims productes, a més d'una remuneració molt temptadora.
L'objectiu de la companyia valenciana és que este treball siga percebut com un lloc en el qual viure grans moments plens de gaudi i diversió, fent així un pas més en la seua aposta per un talent fresc i inconformista que vulga formar part d'una companyia que aposta pel desenvolupament del principal dels seus valors, les persones.
Sobre Grefusa
Grefusa és una empresa familiar valenciana, fabricadora de snacks, pipes i fruita seca, amb més de 90 anys d'història. El nostre objectiu és divertir i sorprendre els nostres consumidors amb productes que estan bons, pel seu sabor i que són bons, perquè estan elaborats amb els millors ingredients. Cada any venem més de 275 milions de bosses dels nostres productes amb marques com Grefusa, amb els icònics Papa Delta o Gublins i tota la nostra varietat de pipes, incloent-hi El Piponazo i Pipes Grefusa Tijuana entre altres; MisterCorn, la dacsa més cruixent del mercat; i Snatt’s, aperitius enfornats compatibles amb un estil de vida equilibrat. La millor qualitat i tot el sabor per a fer únics els teus moments de snacking