ECONOMIA I COMERÇ
L'estand de la Comunitat Valenciana registra més de 5.000 reunions en Fitur 2024
La consellera de Turisme assegura que en esta edició “s'han batut tots els rècords de participació"
Dilluns, 29 de Gener del 2024 Tiempo de lectura:La consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha mostrat la seua satisfacció després de les tres primeres jornades de Fitur, dedicades a l'activitat professional, i ha destacat que l'estand de la Comunitat Valenciana “ha registrat més de 5.000 reunions”, segons les primeres estimacions, una xifra prop d'un 20 % superior a la que es va aconseguir en la passada edició.
A més, Nuria Montes ha ressaltat que en esta edició de Fitur “hem remarcat el protagonisme de les reunions de treball” i ha recalcat que “la quantitat d'empreses que han participat i la nodrida agenda de contactes farà que el nostre posicionament com a destinació es reforce”.
La consellera ha recordat que en esta edició de Fitur “hem presentat unes dades turístiques molt positives de 2023, i tenim unes perspectives encara millors per a 2024 que ens fan ser molt optimistes”. En este sentit, ha explicat que l'any passat “vam aconseguir els 28,5 milions de turistes” a la Comunitat Valenciana i l'objectiu és “arribar als 30 milions” durant este any.
De la mateixa manera, ha destacat que “la dinàmica de treball que s'ha posat de manifest estos dies en Fitur i la fortalesa que demostra el sector contribuïx a traslladar el missatge que som una destinació sostenible, innovadora, accessible i que aposta per la qualitat i l'excel·lència”.
Montes ha assegurat que en esta edició “s'han batut tots els rècords de participació d'empreses i activitat professional”, ja que han participat més de 500 coexpositors, dels quals 261 han sigut empreses i entitats turístiques.
En este context, ha reiterat la “ferma aposta d'este Consell per la promoció turística” i ha assenyalat que en 2024 “tenim previst reforçar la nostra estratègia de promoció i màrqueting amb més de 150 actuacions promocionals en 20 mercats emissors” amb el nou lema turístic 'Actitud Mediterrània', un concepte que ens diferencia de les nostres destinacions competidores, i que a més transmet l'esperit d'hospitalitat que també volem traslladar”.


