Dimarts, 09 de Setembre del 2025

Actualitzada Diumenge, 07 de Setembre del 2025 a les 12:17:15 hores

  
INTERNACIONAL

La Generalitat obri les portes a la promoció turística de la Comunitat a Orient Mitjà

Nuria Montes anuncia una nova estratègia de promoció per a atraure turistes d’Orient Mitjà i el Sud-est asiàtic

Dijous, 22 de Febrer del 2024 Tiempo de lectura:
ANDREA NAVARRO

La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha anunciat que la Generalitat iniciarà una estratègia de promoció turística de la Comunitat Valenciana per a atraure turistes d’Orient Mitjà i del Sud-est asiàtic.

 

La consellera, que durant esta setmana encapçala una missió comercial a Dubai amb motiu de la fira Gulfood 2024, ha mantingut reunions amb Emirates Airlines, una de les companyies aèries més importants del món, i amb l’operador turístic Emirates Holidays.

 

Durant la reunió mantinguda amb Emirates Airlines, Nuria Montes ha traslladat als representants de l’aerolínia l’interés de la Comunitat Valenciana per tindre un enllaç directe amb l’aeroport de Dubai, primer aeroport internacional del món, a mitjà o llarg termini.

 

La titular de Turisme ha pogut constatar que “els dos s’han mostrat interessats, sobretot en el mitjà i llarg termini” de poder connectar la Comunitat Valenciana amb un vol directe amb Dubai “que servisca com a porta d’entrada a tota la zona d’Àsia i Austràlia”.

 

A més, ha explicat que en l’actualitat Emirates Airlines compta amb vols diaris amb els aeroports Barcelona i de Madrid, que incrementarà la connexió amb dos freqüències diàries, encara que ha recalcat que “els interessa més la via Madrid per la connexió amb AVE amb la ciutat de València”.

 

Nuria Montes ha remarcat la importància de connectar la Comunitat Valenciana amb Dubai, ja que es tracta del primer aeroport internacional del món. Segons les últimes dades de 2023, l’Aeroport Internacional de Dubai s’ha afermat com el primer aeroport del món amb 87 milions de passatgers i, a més, està actualment connectat a 262 destinacions en 104 països a través de 102 operadors internacionals.

 

Per això, ha anunciat que des de la Generalitat “iniciarem una estratègia de promoció turística” per a atraure turistes d’Orient Mitjà i del Sud-est asiàtic a mitjà termini. Així, ha revelat que l’objectiu és “construir producte per a poder ser una destinació de referència del portafolis de viatges d’estos països en un termini d’almenys 4 o 5 anys”.

 

En este context, ha explicat que esta promoció estarà “centrada en la imatge de les destinacions culturals, de destinacions gastronòmiques i les relacionades amb el turisme de salut”. A més, ha assenyalat que a Dubai “es treballa de manera molt important el segment del luxe i és on intentarem posicionar-nos, sobretot amb un objectiu a mitjà termini”.

 

Finalment, la consellera ha recordat que “continuarem promocionant la nostra destinació a través de les principals fires turístiques i de connectivitat aèria” i, en este sentit ha assenyalat que el pròxim mes d’octubre “participarem a Bahrain en Routes World, la principal fira de connectivitat aèria del panorama internacional” per a mostrar l’oferta turística de la Comunitat Valenciana amb l’objectiu d’entaular contactes de cara a l’obertura de noves rutes i captació de vols cap a la nostra destinació.

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.