FESTES
Nova campanya digital per promocionar la Magdalena i les Falles de 2024
Tot apunta al fet que la crida se celebrarà este diumenge 3 de març
Dimarts, 27 de Febrer del 2024 Tiempo de lectura:Turisme Comunitat Valenciana llança una nova campanya digital a través del portal turístic i dels diferents perfils socials de l'organisme, que difondran les activitats i els actes més significatius de les Festes de la Magdalena i les Falles de 2024, que se celebren a la Comunitat Valenciana aquest proper mes de març.
A través d'aquesta campanya digital, Turisme Comunitat Valenciana posa en relleu tot allò que es podrà gaudir tant a Castelló de la Plana com a la ciutat de València, i també facilita l'enllaç a les pàgines oficials dels dos esdeveniments, a més d'interessants imatges i vídeos que resumiran l'essència d'aquestes dues grans cites turístiques.
La consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha assenyalat que “amb tan sols una setmana de diferència entre els seus dies més assenyalats, les Festes de la Magdalena i les Falles de València comptaran aquest any amb un pla de difusió molt complet a l'ecosistema digital de Turisme Comunitat Valenciana”.
Montes ha anunciat que “la nova campanya digital s'ha iniciat aquest dimarts tant al portal de Turisme Comunitat Valenciana, com als seus perfils de Facebook , Instagram , TikTok , Twitter i YouTube, i tractarà de cobrir tots els aspectes que fan d'aquestes festes grans pols d´atracció turística”.
“Des de la seva gastronomia, tradicions, actes lúdics i festius. Tot tindrà el seu lloc en una estratègia de difusió amb accions al mercat autonòmic, nacional i internacional”, ha afegit la titular de Turisme.
Aquesta nova campanya digital impulsada per la Generalitat inclou diferents actuacions, entre les quals s'inclou una pàgina pròpia de cadascuna de les festes al portal, a més a més es redactaran notícies amb detalls sobre la programació i els actes més rellevants de la Magdalenes i la Falles , a més d' enllaços als esdeveniments respectius.
Per completar les accions d'aquest pla de difusió a mitjans digitals, es difondran dues peces de videobloc per a cadascuna de les festes i destinacions, que formaran part del calendari de publicacions a compartir a les xarxes socials.
Aquestes acompanyaran diferents formats de publicació, i s'introduirà una novetat, la publicació d'un calendari faller a stories d'Instagram que, cada dia, de l'1 al 19 de març, anirà desgranant curiositats sobre les Falles. Els hashtags que acompanyaran aquestes publicacions seran #FestesDeLaMagdalena, #Magdalena24 i #Fallas24.


