
ESPORTS
Turisme promociona la Comunitat com a destinació de golf en la fira internacional de Lisboa
La Generalitat i l'Associació de Camps de Golf de la Costa Blanca i la Comunitat Valenciana mostren en aquest certamen les principals novetats del sector i es reuneixen amb més de 30 touroperadors internacionals.
Dimecres, 16 de Octubre del 2024 Tiempo de lectura:Turisme Comunitat Valenciana promociona l'oferta turística de golf en la fira International Golf Travel Market (IGTM), la més important dedicada a aquest producte, que per segon any consecutiu se celebra a Lisboa.
Així, la Generalitat, juntament amb l'Associació de Camps de Golf de la Costa Blanca i Comunitat Valenciana, participa en una nova acció del calendari d'activitats dedicades al turisme de golf, la fira IGTM, que des d'aquest dilluns i fins a aquest dijous acull la capital portuguesa.
Es tracta d'un certamen que reuneix professionals del sector del turisme de golf i es configura com un fòrum de trobada entre els expositors (destinacions, camps de golf, resorts i hotels) i els compradors potencials (touroperadors i agències de viatges).
Aquestes trobades es duen a terme durant els tres dies de fira, seguint una agenda de cites tancades prèviament a través de la plataforma que l'organització de la fira posa a disposició dels participants. En concret, hi ha prevista una agenda de reunions amb més de 30 touroperadors internacionals especialitzats en el producte de golf.
En aquest espai, a més, Turisme CV i l'Associació de Camps de Golf de la Costa Blanca i Comunitat Valenciana mostren les principals novetats del sector, mantenen cites i estableixen relacions comercials amb les agències europees dels mercats emissors més importants per a la nostra regió.
En aquesta edició participen, dins de l'espai de la Comunitat Valenciana, tres empreses dedicades al golf: Ona Hotels & Apartments, Meliá Villaitana i Dénia Marriott La Sella Golf Resort & Spa.
Cal destacar que el golf es manté com un producte clau en l'estratègia turística de Turisme Comunitat Valenciana per la importància del nombre de visitants que atrau, els ingressos que genera i la seua rellevància en l'impuls a la desestacionalització.
Promoció en el mercat nòrdic
Un altre dels mercats en què Turisme està posant especial èmfasi per a promocionar el turisme de golf és el nòrdic, que, després del Regne Unit, és el mercat amb major demanda turística d'aquest producte a la Comunitat Valenciana, amb una quota del 28%.
Així, Turisme ha organitzat un 'press trip' del 17 al 21 d'octubre dirigit a ‘Golfbladet’, una publicació sueca especialitzada en golf, que es distribueix en els 200 millors camps del país i arriba a prop de 130.000 lectors.
El viatge de premsa inclou la visita a camps de golf de la Comunitat Valenciana, en concret, El Saler, El Bosque i La Galiana Golf Resort. A més, el programa inclou la visita a la ciutat de València i a enclavaments turístics de la província, com l’Hort Ribera a Carcaixent.
Aquesta acció promocional, impulsada per Turisme Comunitat Valenciana, compta amb la col·laboració de Visit València i València Turisme.