
ESPORTS
Sèptima temporada de "Juguen elles, guanyem tots", per l’esport femení valencià
L'empresa valenciana de vending Teika reforça el seu compromís amb l'esport femení i amplia el seu suport amb més clubs aquesta nova edició.
Dijous, 30 de Gener del 2025 Tiempo de lectura:La campanya "Juguen elles, guanyem tots" torna amb la seua setena edició, un projecte que va començar el 2017 amb l'objectiu de donar visibilitat a l'esport femení a la Comunitat Valenciana. Aquest any, la iniciativa inclou 16 clubs de diferents disciplines, com futbol, bàsquet, rugbi, hoquei, voleibol, atletisme i handbol.
Des dels seus inicis, Teika ha donat suport a nombrosos equips i esportistes no només mitjançant patrocini, sinó també amb diverses activitats per destacar els èxits de les jugadores. En aquesta nova temporada, la campanya es renova amb una imatge creada pel dissenyador Enrique Torres, que busca transmetre la unió i l'empoderament de les esportistes.
Els 16 clubs que participen aquest any són: Valencia CF, Levante UD, Villarreal CF, Valencia Basket Club, CB Claret Benimaclet, Valencia Hockey, Rugby Turia, Rugby Les Abelles, CBM Elx, BM Morvedre, Elda Prestigio, Handbol Mislata, Eón Alicante, Levante UD BM Marni, Club Voleibol Playas de Benidorm i el CA Safor Teika, l'equip femení de la marca que competeix en la Primera Divisió.
L'esport femení en auge
Cristina Brotons, responsable de la campanya, destaca la importància de continuar amb aquest projecte i expandir-lo. "Aquest any volem mantenir les iniciatives que han sigut un èxit en edicions anteriors i afegir noves idees per acostar encara més els aficionats a les esportistes", comenta.
L'esport femení ha experimentat un notable creixement en els últims anys. Els partits han guanyat rellevància, amb grans estadis obrint les seues portes i una afició en augment. "L'esport femení és ara una opció única per als joves: accessible, amb entrades fàcils de conseguir i un ambient saludable", afegeix Brotons.
A més, el patrocini d'equips femenins està guanyant força. Segons Brotons, "El Mundial de futbol femení d'aquest estiu va marcar un abans i un després. Més d'un milió de persones van assistir als partits i prop de 9 milions van veure la final, fet que ha contribuït a augmentar la visibilitat de les jugadores."
Més visibilitat per a les esportistes
Un dels objectius clau de la campanya és continuar donant visibilitat a les jugadores. En els últims sis anys, "Juguen elles, guanyem tots" ha promogut múltiples accions i aquest any s'amplia amb noves propostes. Entre elles, s'inclouen seccions d'esport femení en diverses emissores de ràdio que informen tant sobre els equips patrocinats per Teika com sobre les últimes notícies de l'esport femení.
A més, s'ha llançat la segona temporada de "El Podcast de Teika", que ofereix informació sobre els 16 equips que participen en la campanya. També s'ha publicat el "Manual de tractament periodístic de l'esport femení i les dones esportistes", un treball realitzat per la Unió de Periodistes Valencians i la periodista Anna Boluda.
Aquestes són només algunes de les iniciatives previstes per a l'últim trimestre de l'any, amb noves sorpreses per arribar. Així, Teika continua consolidant el seu suport a l'esport femení valencià i la seua projecció a nivell nacional.