Divendres, 24 de Octubre del 2025

Actualitzada Divendres, 24 de Octubre del 2025 a les 14:13:05 hores

  
FESTES

Explosió de llum i pólvora per donar suport als municipis afectats per la DANA

Huit mascletaes simultànies il·luminaran l’Horta Sud amb 3.600 kg de pólvora en una iniciativa solidària impulsada per Amstel i Ricardo Caballer.

Divendres, 21 de Febrer del 2025 Tiempo de lectura:
FERNANDO BENJUMEA

El pròxim dissabte 22 de febrer a les 19.00 hores, huit localitats de l’Horta Sud es convertiran en l’epicentre d’un espectacle pirotècnic inèdit. Els municipis Aldaia, Alaquàs, Catarroja, Albal, Quart de Poblet, Paiporta, Benetússer i Massanassa acolliran la disparada simultània de huit mascletaes, una acció impulsada per Amstel per a donar suport a les zones afectades per la DANA del passat 29 d’octubre.

 

Aquest esdeveniment marcarà el tret d’eixida del programa de Falles d’Amstel, comptant amb la col·laboració del reconegut pirotècnic Ricardo Caballer, que juntament amb Pirotècnia Vulcano, coordinarà un desplegament de 3.600 kg de pólvora per a omplir de llum i soroll aquests municipis, tan sols 24 hores abans de la Crida.

 

Un retorn especial per a Ricardo Caballer

 

Després de tres anys sense disparar a Espanya, Ricardo Caballer torna a la seua terra per participar en aquest acte solidari. La iniciativa pretén no sols oferir un espectacle únic, sinó també reforçar la unió del poble valencià en moments difícils.

 

Caballer ha destacat que aquest esdeveniment suposa una ocasió especial per a la seua tornada, ja que busca aportar alegria i esperança a les zones afectades per les inundacions. "No se m’ocorre millor moment per a tornar a la meua ciutat i fer allò que més m’agrada. Si aconseguim que la gent gaudisca i que els valencians es tornen a apropar a aquestes zones, ja haurà valgut la pena", ha afirmat.

 

La 'germanor', protagonista de la campanya d’Amstel

 

L’acció forma part de la iniciativa “Feta de Germanor”, amb la qual Amstel vol fomentar la solidaritat i reforçar els lligams entre els valencians. La fàbrica d’Amstel, situada a Quart de Poblet, també va patir els efectes de la DANA, fet que ha impulsat encara més el compromís de la marca amb aquesta acció solidària.

 

El director de Relacions Institucionals de Heineken España, Pablo Mazo, ha fet una crida als valencians perquè participen en aquest esdeveniment únic: "Volem demostrar que no ens oblidem de ningú. Vos esperem a tots en aquestes mascletaes simultànies, que seran un homenatge a l’esperit de germanor dels valencians".

 

A més, la campanya s’ha presentat amb un emocionant espot publicitari que ret homenatge a la unió del poble valencià. Rodat a Catarroja, Alfafar i Aldaia, compta amb la participació de veïns, fallers i figures reconegudes com el cuiner Ricard Camarena. L’anunci inclou com a banda sonora la cançó “Mi tierra” de Nino Bravo, un símbol de la identitat valenciana.

 

Un calendari d’actes solidaris

 

Aquesta acció serà només el començament de la campanya solidària d’Amstel, que continuarà el 8 de març a Torrent amb la celebració del “Germanor Fest”, una jornada on la música, la gastronomia i la solidaritat seran protagonistes. Segons ha anunciat l’alcaldessa de Torrent, aquest festival té vocació de continuïtat en els pròxims anys.

 

Amb aquesta iniciativa, Amstel reafirma el seu compromís amb el territori i la seua gent, demostrant que la festa i la solidaritat poden anar de la mà per ajudar aquells que més ho necessiten.

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.