
TREBALL
FGV convoca 76 places d’atenció al client per a Metrovalència i TRAM d’Alacant
L’oferta inclou cinc anys d’oposicions i preveu borses d’ocupació temporal; les inscripcions telemàtiques estan obertes fins al 29 de juliol.
Dilluns, 21 de Juliol del 2025 Tiempo de lectura:Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha obert un nou procés de selecció per a cobrir 76 llocs de treball d’atenció al client a Metrovalència i TRAM d’Alacant. Les persones interessades podran presentar la seua sol·licitud fins al pròxim 29 de juliol, a les 12.59 hores, a través del web oficial de FGV (www.fgv.ws), a l’apartat ‘Treballa en FGV’.
La convocatòria, per concurs oposició, aglutina les ofertes públiques d’ocupació corresponents als exercicis 2020, 2021, 2022, 2023 i 2024. A més de cobrir les 76 places disponibles —46 per a Metrovalència i 30 per al TRAM d’Alacant— també contempla la creació de borses de treball temporal per a aquelles persones aspirants que superen les proves però no obtinguen plaça fixa.
El procés garantirà l’accessibilitat per a persones amb diversitat funcional i adoptarà mesures d’igualtat de gènere, tal com marca la Llei Orgànica 3/2007 per a la igualtat efectiva entre dones i homes. FGV especifica que la descripció funcional dels llocs de treball està regulada normativament i recull les tasques pròpies del perfil, encara que aquestes no queden limitades als aspectes indicats.
Amb aquesta oferta, FGV busca reforçar el servei d’atenció a l’usuari i garantir una millor experiència en el transport públic tant a la província de València com a la d’Alacant.