Dilluns, 17 de novembre del 2025

Actualitzada Dilluns, 17 de novembre del 2025 a les 15:37:05 hores

  
PREMI

València guanya el premi 'Ciutat de l'Any' en els Food and Travel Magazine Awards

Dilluns, 17 de novembre del 2025 Tiempo de lectura:
NACHO LOZANO

El guardó, atorgat pels lectors d'una de les revistes gastronòmiques i de viatges més influents del Regne Unit, reforça la projecció internacional

La revista Food and Travel Magazine ha anunciat els guanyadors dels Food and Travel Reader Awards 2025, en la catorzena edició. Estos prestigiosos guardons, que són proposats i votats pels mateixos lectors, reconeixen l'excel·lència i les destinacions més atractives en els àmbits de la gastronomia i els viatges.

La regidora de Turisme, Innovació i Inversions i presidenta de la Fundació Visit València, Paula Llobet, ha arreplegat el premi en el marc de la Fira World Travel Market i ha mostrat la seua satisfacció perquè València haja sigut distingida com a ‘Ciutat de l'Any’ en esta edició dels Food and Travel Magazine Reader Awards 2025.

“Este reconeixement, fruit del vot directe dels lectors britànics, confirma la projecció internacional de València com a destinació gastronòmica de primer nivell i reforça el posicionament de la nostra ciutat com a destinació cultural autèntica, sostenible, amable i mediterrània en un mercat tan rellevant com el britànic”, ha afirmat Llobet.

L'edició especial amb els guanyadors estarà disponible a partir del divendres 28 de novembre en botigues Marks & Spencer, la majoria dels establiments Waitrose, Sainsbury’s, Booths i WHSmith al Regne Unit. Amb una tirada que arriba a més de 31.000 lectors, Food and Travel Magazine és una de les publicacions britàniques més influents entre els viatgers que trien destinacions a través de la gastronomia, la cultura i l'estil de vida.

Paula Llobet ha assenyalat també que este reconeixement és fruit del treball conjunt entre els xefs, els productors locals, comerciants, les administracions i la societat valenciana, que han sabut mantindre viva l'autenticitat i la qualitat de la nostra oferta culinària.

En este sentit, la regidora ha recordat que iniciatives com el Rebost del Mediterrani, impulsada per la Fundació Visit València, contribuïxen a visibilitzar el valor del producte local i la sostenibilitat com a eixos de la gastronomia valenciana. “La nostra cuina és reflex de la nostra cultura i d'un estil de vida mediterrani que cada vegada desperta major admiració fora de les nostres fronteres”, ha afegit.

Comentaris Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacitat

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.180

Encara no hi ha comentaris

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.